کسب عنوان برتر عضو جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در جشنواره علمی شهید چمران

۲۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۵ کد : ۶۶۲۹۷ پژوهشی
دکتر طیبه شاهی، عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی موفق به کسب عنوان برتر در بخش طرح های پژوهشی و فناورانه دومین جشنواره علمی شهید چمران شد.
کسب عنوان برتر عضو جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در جشنواره علمی شهید چمران

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی، دومین جشنواره علمی شهید چمران توسط بسیج اساتید در دو سطح استانی و کشوری برگزار شد.
 هدف از این جشنواره کمک به جریان سازی، ترویج، تعمیق و تحقق گفتمان جهاد علمی، شناسایی استادان مسأله محور در تراز انقلاب اسلامی و نیز مشارکت حداکثری آنان در کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی و سیاستگذاری کشور می باشد.
 این جشنواره در حوزه های علوم انسانی و هنر، علوم پایه و کشاورزی، علوم فنی و مهندسی و در هشت محور «کتاب»، «مقاله»، «طرح پژوهشی و فناورانه، کسب و کار نوآور و دانش­ بنیان»، «راهنمایی، مشاوره، نظارت و راهبری»، «بسته سیاستی»، «جهادگران تبیین»، «کرسی نظریه‌­پردازی، نقد و مناظره» و «راهیان علم، فناوری و پیشرفت» برگزار شد. 
در اختتامیه مرحله استانی این جشنواره، دکتر طیبه شاهی، عضو هیات علمی مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی، در بخش طرح های پژوهشی و فناورانه موفق به کسب عنوان برتر شد. 
گفتنی است؛ نفرات برتر مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.