برتری غرفه معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

۲۳ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۵۴ کد : ۶۶۲۴۵ تاپ خبر پژوهشی
در اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، غرفه معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی به عنوان غرفه برتر معرفی شد.
برتری غرفه معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، روز 22 آذرماه در اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، غرفه معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی به عنوان غرفه برتر معرفی شد.

در متن لوح تقدیر آمده است:
دکتر یعقوب فتح الهی
معاون محترم پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی
با پاسداشت سال مزین به مهار تورم رشد تولید و ضمن قدر شناسی از همراهی ارزشمند آن مجموعه در : «بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، ۲۲-۲۰ آذر ۱۴۰۲) که اقدام موثری در ارایه توانمندی سرمایه های انسانی کشور در توسعه دانش بنیان می باشد؛ به اعتبار ارزیابی انجام شده، غرفه آن موسسه موفق به کسب امتیاز عالی گردیده و در جمع غرفه های برتر و منتخب قرار گرفته است، ضمن ابراز خرسندی و تبریک این موفقیت، و با آرزوی نقش آفرینی بیشتر، این لوح به پاس تقدیر و تایید مقام کسب شده اهدا می گردد.

 این لوح تقدیر از سوی دکتر محمدحسین بهشتی و دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری و دکتر عبدالله حاتم زاده دبیر بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار اهدا شد.

گفتنی است، معاونت پژوهش و فناوری و سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی با هدف نمایش طرح‌ها و دستاوردهای جدید پژوهش و فناورانه این نهاد در حوزه‌های مختلف فنی، مهندسی و علوم پایه، پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی و علوم انسانی، اجتماعی و هنر و مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی(SID) از 20 تا 22 آذرماه در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار حضور یافت.