حضور جهاددانشگاهی اردبیل در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان

۰۷ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۲ کد : ۶۵۴۰۳ پژوهشی
آخرین دستاوردهای پژوهشی جهاددانشگاهی اردبیل در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان عرضه شده است.
حضور جهاددانشگاهی اردبیل در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان اردبیل، سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با شعار «پژوهش و فناوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم» و به مناسبت هفته پژوهش از 6 تا 9 آذر ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل برگزار می شود.

سیده صغری جوادی ادامه داد: در غرفه جهاد دانشگاهی  فعالیت‌های شاخص مراکز خدمات تخصصی درمان ناباروری، مطالعات شهری، مرکز رشد گیاهان دارویی و بیوتکنولوژی صنعتی و نمایندگی بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان جهاد دانشگاهی استان اردبیل ارائه شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل و قابلیت‌های جهاد دانشگاهی می باشد، خاطرنشان کرد: گزارش آخرین طرح‌های تحقیقاتی، کتاب‌های چاپ شده، مقالات علمی پژوهشی، محصولات دانش بنیان، خدمات درمانی و پزشکی واحد اردبیل در معرض دید عمومی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت برگزاری این نمایشگاه، اطلاعات و مشاوره‌های لازم در مورد فعالیت‌های پژوهش و فناوری و خدمات حمایتی مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی به بازدیدکنندگان ارائه و بروشور و کاتالوگ‌های آن‌ها توزیع خواهد شد.

شایان ذکر است بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل از ساعت 9 الی 17 برای بازدید عمومی آزاد است.