اعلام آمادگی جهاددانشگاهی لرستان برای همکاری با شرکت‌های داروساز

۰۶ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۱ کد : ۶۵۳۳۸ پژوهشی
سرپرست جهاددانشگاهی لرستان از آمادگی این واحد برای همکاری با شرکت‌های داروساز خبر داد.
اعلام آمادگی جهاددانشگاهی لرستان برای همکاری با شرکت‌های داروساز

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی لرستان، دکتر فرهاد فرامرزیان سرپرست این واحد با حضور در شرکت داروسازی «نیکادارو» مستقر در شهرک صنعتی خرم‌آباد، اظهار کرد: با توجه به محصولات این شرکت که از گیاهان دارویی تولید می‌شود و همچنین ظرفیت‌های جهاددانشگاهی لرستان در تحقیقات گیاهان دارویی، می‌توان زمینه‌های همکاری مشترک داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی لرستان آمادگی لازم برای آموزش تخصصی کادر شرکت‌های داروساز را دارد، افزود: نیروهای استخدامی این واحد قبل از ورود به عرصه فعالیت می‌توانند توانمندی‌های لازم در حوزه تولید داروهایی که از مشتقات گیاهان دارویی تولید می‌شوند را کسب کنند.

فرامرزیان با اشاره به ظرفیت‌های جهاددانشگاهی لرستان از جمله در حوزه‌های آموزش، پژوهش، شرکت‌های دانش‌بنیان، درمان ناباروری، تبلیغات محصولات و غیره، تصریح کرد: برخی فعالیت‌های این واحد و شرکت‌های تولیدی گیاهان دارویی ازقبیل اسانس‌گیری مشترک است و زمینه همکاری وجود دارد. 

همچنین دکتر فریبرز سلیمان‌نژاد، مدیرعامل مجموعه شرکت‌های داروسازی «نیکادارو» با استقبال از همکاری‌های مشترک، خواستار انعقاد تفاهم‌نامه با جهاددانگشاهی لرستان شد.

لازم به یادآوری است در این بازدید، معاونان جهاددانشگاهی لرستان نیز حضور داشتند.