به همت مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)؛

کارگاه تخصصی حساسیت زدایی و بازپردازش شناختی با حرکات چشم برگزار می شود

۲۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۸ کد : ۶۳۳۵۶ پژوهشی انتشار دانش
دپارتمان رفتاری شناختی مرکز مشاوره و روانشناسی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، کارگاه تخصصی حساسیت زدایی و بازپردازش شناختی با حرکات چشم EMDR، به صورت حضوری و آنلاین برگزارمی شود.
کارگاه تخصصی حساسیت زدایی و بازپردازش شناختی با حرکات چشم برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س)، حساسیت زدایی و باز پردازش مجدد شناختی از طریق حرکات چشم (EMDR) جزء درمان های نوظهور است که توسط شاپیرو ابداع شده است و برای اختلالات طیف اضطرابی و هراس ها, PTSD, اختلالات وسواسی, افسردگی و ... بسیار مؤثر و ماندگار است. دوره درمان بسیار کوتاه مدت بوده و در سریع ترین زمان ممکن درمان انجام شده و ریشه های اختلال نیز توسط داستان های بیان شده به وسیله مراجع شناخته می شود. درمان EMDR دارای ریشه هایی از درمان های شناختی, رفتاری, روانپویشی, روایت درمانی و گشتالت درمانی است.
گفتنی است: کارگاه تخصصی حساسیت زدایی و باز پردازش مجدد شناختی از طریق حرکات چشم (EMDR) با حضور دکتر رویا نعمتی اردها مدرس و درمانگر EMDR و کاندیدای دکتری روانشناسی سلامت و غلامرضا محمدی، مدرس و درمانگر EMDR، به مدت 16 ساعت، شنبه 13 آبان ماه، ساعت 14 تا 18 به صورت حضوری و آنلاین در مرکز مشاوره جهاددانشگاهی واحد الزهرا(س) برگزارمی شود.

علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق تماس با شماره 02166728052 و ارسال پیام در پیام‌رسان‌های ایتا و واتس‌آپ به شماره 09010131575 اقدام کنند.