توسط دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی؛

بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی ساخت و تولید برگزار می شود

۱۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۱ کد : ۶۲۹۶۰ تاپ خبر پژوهشی
بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی ساخت و تولید توسط دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.
بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی ساخت و تولید برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی، نشست مشترک دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی و انجمن مهندسی ساخت و تولید ایران به‌منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی ساخت و تولید (صبح امروز 12 مهرماه) در این دانشگاه برگزار شد.

این نشست باهدف تبادل‌نظر، تعیین اعضای نهمین کنفرانس بین‌المللی ساخت و تولید با حضور حسن دکتر مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، دکتر مهدی باصولی رییس دانشگاه علم و فرهنگ به همراه معاونین و مدیران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه و دکتر بهنام داودی رئیس هیئت‌مدیره، دکتر یوسف حجت، نایب‌رئیس و سایر مسئولان انجمن ساخت و تولید برگزار شد.

در ادامه نشست مقرر شد تا هماهنگی جهت انتخاب اعضای کمیته تخصصی علمی جهت داوری مقالات به عمل آید.

گفتنی است، با تصویب انجمن ساخت و تولید ایران، بیستمین همایش ملی و نهمین کنفرانس بین‌المللی ساخت و تولید توسط دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی اسفند ماه امسال  برگزار خواهد شد.

در این همایش بزرگ علمی که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد، محققان ایده‌ها و یافته‌های پژوهشی خود را با یکدیگر در میان گذاشته و از دیدگاه‌ها و دانش یکدیگر بهره‌مند می‌شوند.