مسئول مرکز خدمات تخصص درمان و ناروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل:

فعالیت‌های جهاددانشگاهی مردمی و هموراه امید بخش بوده است

۰۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۶ کد : ۵۹۹۷۳ پژوهشی
مسئول مرکز خدمات تخصص درمان و ناروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل گفت: جهاددانشگاهی همواره با ارایه خدمات شاخص در جامعه، همواره امید را به جامعه و خانواده‌ها هدیه داده است.
فعالیت‌های جهاددانشگاهی مردمی و هموراه امید بخش بوده است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، فردین محمودی مسئول مرکز خدمات تخصص درمان و ناروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل با اعلام اینکه جهاددانشگاهی هموراه به کارهایی ورود کرده است که بر زمین مانده‌ است گفت: در زمینه خدمات ناباروری نیز با این رویکرد، یکی از دستاوردهای شاخص و امید آفرین این واحد، راه اندازی خدمات جدید برای ارایه خدمات درمانی بهتر در زمینه ناباروری به مراجعان است.

وی توسعه و تجهیز مرکز درمان ناباروی جهاددانشگاهی اردبیل را از اولویت های واحد و معاونت پژوهشی عنوان کرد و افزود: خدمت لنفوسیت‌تراپی جزو خدماتی بود که برای اولین بار در استان اردبیل راه‌اندازی شد. این امر باعث افزایش آمار موفقیت در زمینه کمک به ناباروری در این استان شده است.

محمودی با تاکید بر اینکه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی اردبیل با ارایه خدمات درمانی جدید و به روز طبق آمار جهانی زمینه عملکرد مناسب در بین مراکز ناباروری در سطح استان را فراهم کرده است تصریح کرد: هم اکنون با تعامل و همفکری با پزشکان متخصص برای ارایه خدمات درمانی بهتر در زمینه ناباروری درصدد راه اندازی خدمات جدید برای کمک به درمان ناباروری هستیم.

وی ادامه داد: مهم ترین طرح‌های آینده این واحد با تکیه بر مدیریت جهادی، ارائه درمان ناباروری مطابق با استانداردهای جهانی و به روز برای خدمت‌رسانی بهتر به مراجعین داخل و خارج از استان است .

مسئول مرکز خدمات تخصص درمان و ناروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل با اعلام اینکه درصد موفقیت در این مرکز با درصد موفقیت در سطح بین‌الملل مشابه است بیان داشت: با اتکا به دانش روز، متخصصین این مرکز و تبادل دانش فنی با سایر مراکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی آمار موفقیت در این مرکز قابل قبول ارزیابی شده است .

محمودی به تشکیل مرکز نیکوکاری در جهاددانشگاهی اشاره کرد و گفت: در نیمه دوم 1401 با حمایت خیرین، جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، نزدیک به یک میلیارد و یکصد میلیون ریال کمک نقدی به بیماران نیازمند این مرکز کمک شده است.

وی در پایان اظهار کرد: خدمات درمانی و عمل‌های جراحی مرکز، تحت پوشش بیمه های سلامت، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح است که در این راستا سهولت درمان برای مراجعان فراهم شده است .