بررسی زمینه های همکاری جهاددانشگاهی سمنان و جهادکشاورزی استان در حوزه ی اصلاح نژاد دام سبک و سنگین

۲۱ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۰ کد : ۵۹۴۲۳ پژوهشی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان به همراه رییس جهاددانشگاهی استان، معاون سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران و مسوولان از ایستگاه اصلاح نژاد دام شهرستان دامغان بازدید کردند.
بررسی زمینه های همکاری جهاددانشگاهی سمنان و جهادکشاورزی استان در حوزه ی اصلاح نژاد دام سبک و سنگین

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان به همراه رییس جهاددانشگاهی استان، معاون سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مدیران و مسوولان از ایستگاه اصلاح نژاد دام شهرستان دامغان بازدید کردند.

در این بازدید که در محل ایستگاه اصلاح نژاد گوسفندان سنگسری دامغان صورت پذیرفت چالش های پیش روی ایستگاه و راهکارهای غلبه بر آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محمدرضا صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در این بازدید، از زحمات چندین ساله ی دست اندرکاران سازمان جهادکشاورزی به منظور حفظ و ترویج ژن خالص گوسفندان سنگسری، مشارکت جهاددانشگاهی استان سمنان در این پروژه را امیدوار کننده تلقی و خاطر نشان کرد: ایجاد زمینه های همکاری مشترک هر دو نهاد مبین آینده ی روشن در حوزه ی اصلاح نژاد دام های سبک و سنگین استان خواهد بود.

علی منصفی راد رییس جهاددانشگاهی سمنان نیز زمینه های فعالیت سازمان جهاددانشگاهی در حوزه ی اصلاح نژاد دام را معرفی و آمادگی این نهاد را به منظور همکاری در طرح های اصلاح نژاد دام های سبک و سنگین در استان سمنان را اعلام کرد.