عضو کمیسیون انرژی مجلس در بازدید از نمایشگاه جهاددانشگاهی:

آمادگی مجلس برای حمایت از جهاددانشگاهی/ این نهاد منشأ برکات بسیار زیادی بوده است

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۸ کد : ۵۴۸۶۴ تاپ خبر پژوهشی
عضو کمیسیون انرژی مجلس در بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» گفت: مجلس آمادگی دارد تا به جهاددانشگاهی به عنوان مولود مبارک انقلاب اسلامی کمک کند تا بتواند به فعالیت‌های جهادی خود مانند سابق ادامه دهد.
آمادگی مجلس برای حمایت از جهاددانشگاهی/ این نهاد منشأ برکات بسیار زیادی بوده است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی حسین حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم امروز دوشنبه ۱۵ اسفندماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» که به میزبانی خانه ملت برگزار می‌شود با بیان اینکه جهاددانشگاهی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی به فرموده رهبر معظم انقلاب «مولود مبارک انقلاب» است، گفت: جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف اعم از حوزه فرهنگ، بهداشت و صنعت منشأ برکات بسیار زیادی بوده است.

وی افزود: جهاددانشگاهی در حوزه صنعت نفت تجهیزات بسیار کاربردی را تولید کرده که شاید قبلاً فناوری ساخت این تجهیزات در اختیار چند کشور محدود قرار داشت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: باید به جهاددانشگاهی بیش از پیش توجه شود، زیرا منشأ خدمات فراوانی بوده است.

حسین‌زاده جوانان دانشگاهی را سند پیشران توسعه فرهنگی کشور عنوان و در این رابطه تأکید کرد:جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگ و فرهنگ‌سازی گام‌های بسیاری برداشته و کار‌های جهادی این نهاد انقلابی خود نمونه‌ای فرهنگ‌سازی محسوب می‌شود.

وی در پایان بر آمادگی مجلس برای کمک به جهاددانشگاهی تأکید کرد و گفت: مجلس آمادگی دارد تا به این نهاد کمک کند تا بتواند به فعالیت‌های جهادی خود مانند سابق ادامه دهد.

گفتنی است، نمایشگاه « معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی » با شعار جهاددانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان تا سه‌شنبه، ۱۶ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی دایر است.