رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه جهاددانشگاهی:

موفقیت جهاددانشگاهی در گرو اجرای طرح‌های خلاقانه/ حرکت این نهاد به سمت پروژه هایی که منجر به افزایش بهره‌وری می‌شود

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰ کد : ۵۴۸۴۳ تاپ خبر پژوهشی
رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» موفقیت این نهاد انقلابی را در گرو اجرای طرح‌های خلاقانه و پروژه‌هایی که منجر به افزایش بهره می‌شوند دانست.
موفقیت جهاددانشگاهی در گرو اجرای طرح‌های خلاقانه/ حرکت این نهاد به سمت پروژه هایی که منجر به افزایش بهره‌وری می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر شمس الدین حسینی رییس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه ۱۵ اسفندماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» که به میزبانی خانه ملت برگزار می‌شود موفقیت این نهاد انقلابی را در اجرای طرح‌های خلاقانه دانست.
نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که جهاددانشگاهی باید در مسیر انقلابی خود حرکت کند، ادامه داد: این نهاد باید به سمت پروژه های حرکت کند که منجر به بهره‌وری در کشور شود.
توجه به رشد اقتصادی از دیگر موارد مورد تاکید دکتر حسینی بود که در این زمینه گفت: توجه به افزایش رشد اقتصادی اهمیت بسیاری دارد و در برنامه هفتم توسعه نیز به آن تاکید شده است و اگر جهاددانشگاهی در این مسیر حرکت کند، مجلس حتما حمایت های لازم را انجام خواهد داد.
گفتنی است، نمایشگاه «معرفی گزیده‌ای از دستاوردهای جهاددانشگاهی» با شعار جهاددانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش‌بنیان تا ۱۶ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی دایر است.