افتتاح نمایشگاه دانش بنیان و بومی‌سازی استان هرمزگان

۰۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۰ کد : ۵۳۰۰۶ پژوهشی
مراسم آغاز به کار نمایشگاه دانش بنیان و بومی‌سازی استان هرمزگان با حضور معاون اقتصادی استانداری استان هرمزگان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، رییس جهاد دانشگاهی استان ‌و جمعی از مدیران صنایع این استان برگزار شد.
افتتاح نمایشگاه دانش بنیان و بومی‌سازی استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی هرمزگان، مراسم روبان چینی و آغاز به کار نمایشگاه دانش بنیان و بومی‌سازی استان هرمزگان با حضور معاون اقتصادی استانداری استان هرمزگان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، رییس جهاد دانشگاهی استان ‌و جمعی از مدیران صنایع این استان انجام شد.

گفتنی است، علاوه بر بخش های پژوهشی و فناوری و مرکز رشد جهاددانشگاهی استان هرمزگان، جهاددانشگاهی واحد های تهران، البرز، شهید بهشتی،آذربایجان شرقی و یزد در این نمایشگاه دارای غرفه های متعدد برای معرفی دستاوردهای دانش بنیان خود هستند.

برخی از شرکت‌های شرکت کننده در این نمایشگاه به عنوان تنها تولید کننده برخی محصولات در کشور هستند و تولیدات آن‌ها کشور را از واردات برخی محصولات بی نیاز کرده است.

نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان فناور و اکوسیستم هرمزگان از ۲۴ تا ۲۸ دی صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه‌های بین المللی بندرعباس د۲۱ در محل دائمی و عمومی نمایشگاه‌ها بندرعباس میزبان کارشناسان، صنعت‌گران، متخصصان، صاحبان واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی، پتروشیمی و سیمان خواهد بود.

گفتنی است، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استان هرمزگان از غرفه های جهاد دانشگاهی استان در نمایشگاه نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان فناور و اکوسیستم هرمزگان بازدید کرد.