راه اندازی مرکز درمان ناباروری با همکاری پژوهشگاه ابن سینا و جهاددانشگاهی سمنان

۰۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۵ کد : ۵۲۹۷۰ پژوهشی
رییس جهاددانشگاهی سمنان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه‌ مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری و سایر همکاری های آموزشی و پژوهشی بین این نهاد با پژوهشگاه ابن سینا جهاددانشگاهی خبر داد.
راه اندازی مرکز درمان ناباروری با همکاری پژوهشگاه ابن سینا و جهاددانشگاهی سمنان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی سمنان، علی منصفی راد گفت: این تفاهم نامه همکاری در چهارچوب اهداف تعیین شده در سند چشم انداز بیست ساله کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه جوانی جمعیت، قوانین بالا دستی و سند ملی توسعه استان سمنان منعقد شده است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور تحقق اهداف مشترک آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و تحقیقاتی و برای فراهم آوردن زمینه‌های همکاری برای بهره‌گیری از توان و استعدادهای موجود برای گسترش اهداف مذکور و همکاری های متقابل در زمینه‌ مرکز خدمات تخصصی درمان ناباروری این توافق نامه بین پژوهشگاه ابن سینا و جهاددانشگاهی استان سمنان منعقد شده است.

رییس جهاددانشگاهی سمنان اضافه کرد: همکاری در شروع فرآیند درمان ناباروری و راه اندازی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی در استان سمنان، همکاری در زمینه درمان ناباروری از طریق علوم و فناوری های نوین تولید مثل، اجرای برنامه ها و فعالیت های مشترک (علمی – تجاری و صنعتی) در زمینه انتقال دانش و بکارگیری فناوری های نوین در حوزه درمان ناباروری، همکاری در زمینه تولید و فروش محصولات بیولوژیک موثر در فرآیند های تولید مثل و همکاری در برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و تحقیقاتی مشترک از جمله موضوعات همکاری در این تفاهم نامه است.

منصفی راد تأکید کرد: هدف از انعقاد توافق نامه توسعه و ارتقاء سطح همکاری های فی ما بین پژوهشگاه ابن سینا و جهاددانشگاهی استان سمنان در تمام زمینه‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و درمانی با در نظر گرفتن امکانات دو طرف اعم از  نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان است.