آغاز بکار تنها موسسه خیریه درمان ناباروری کشور در جهاددانشگاهی استان مرکزی

۱۰ آبان ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۱ کد : ۴۹۹۹۳ پژوهشی
تنها موسسه خیریه درمان ناباروری کشور که توسط جهاددانشگاهی استان مرکزی راه اندازی شده، آغاز بکار کرد.
آغاز بکار تنها موسسه خیریه درمان ناباروری کشور در جهاددانشگاهی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ موسسه خیریه درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی در راستای حمایت از زوجینی که درصدد درمان مشکل ناباروری بوده و از تمکن مالی برای تامین هزینه های این پروسه درمانی برخوردار نیستند راه اندازی شده است.

این موسسه تنها تشکل خیریه در کشور است که مسئله حمایت از درمان ناباروری را در دستور کار قرار داده و به عموم افراد نیازمند در این حوزه در سطح استان مرکزی خدمات ارائه خواهد کرد.

به گفته محمد طالبی مدیر عامل این موسسه، نیازهای حمایتی زوجین نابارور فقط به درمان محدود نمی شود و افراد قبل و پس از درمان ناباروری و تولد فرزند نیازمند حمایت هستند، از طرفی بسیاری از هزینه های درمان ناباروری مثل اهدای تخمک و استفاده از رحم جایگزین که بسیار بالاست در بیمه گنجانده نمی شوند و هزینه بسیار زیادی دارند، بر این اساس فعالیت این موسسه می تواند به رفع چالش های مالی که متقاضیان درمان ناباروری با آن مواجه هستند، کمک کند.

وی افزود: علاقه مندان به همکاری با این موسسه می توانند کمک های خود را به شماره حساب 701711129685621 نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران یا به شماره کارت 6063737005090095 واریز کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32233115 تماس حاصل کنند.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی جهاددانشگاهی واحد مرکزی تنها موسسه خیریه درمان ناباروری کشور