انعقاد تفاهم نامه توسعه همکاری های جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه

تفاهم نامه توسعه همکاری های جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه با حضور دکتر حسین زاده، رییس جهاددانشگاهی استان و دکتر بابک عبدالهی رییس پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه امضا شد.
۱۷ مهر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۲ کد : ۴۹۲۸۱ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، دکتر رضا حسین زاده رییس جهاددانشگاهی آذربایجان غربی در جریان امضای این تفاهم نامه، توسعه همکاری های جهاددانشگاهی استان با پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه را نقطه عطفی در انجام طرح های فناورانه در جهت رفع بخشی از نیازها و دغدغه های استان عنوان کرد.
انعقاد تفاهم نامه توسعه همکاری های جهاددانشگاهی آذربایجان غربی و پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه

وی اظهار کرد: جهاددانشگاهی آمادگی خود را جهت انجام طرح های پژوهشی فناورانه با بهره گیری از پژوهشگران متعهد جهادی اعلام می دارد و امیدواریم این تفاهمنامه زمینه توسعه همکاریهای هر چه بیشتر را فراهم نماید.

دکتر عبدالهی رییس پژوهشکده زیست فناوری دانشگاه ارومیه نیز در این نشست از گسترش همکاری های فی مابین جهت انجام همکاریهای پژوهشی مشترک ابراز خرسندی کرد و به مشارکت در انجام طرح های پژوهشی و فناورانه مشترک،  پایان نامه های مشترک و استفاده از امکانات و تجهیزات پژوهشکده اعلام آمادگی کرد.

تحقق همکاری در زمینه‌های گوناگون علمی و تحقیقاتی و توسعه فعالیت‌های پژوهشی، درمانی، آموزشی، استفاده بهینه از فرصت ها و توانمندی های بالقوه در حوزه تحقیق و توسعه فناوری‌های نوین پژوهشی و برنامه ریزی های آموزشی،  توسعه فعالیت های مشاوره ای و درمانی در سطح استان موضوع این تفاهمنامه می باشد.

گفتنی است، همکاری در اجرای تحقیقات، فعالیت های پژوهشی و  طرح های تحقیقاتی مشترک ملی، استانی و داخلی، تعمیق و توسعه همکاری های علمی،  پژوهشی و آموزشی بین پژوهشکده و جهاددانشگاهی، همکاری در تدوین و برگزاری دوره های تخصصی کاربردی و نوین در حوزه علوم پزشکی و زیست فناوری با مشارکت پژوهشکده و جهاددانشگاهی، ایجاد زمینه مناسب در جهت توسعه تحقیقات کاربردی مورد نیاز استان، استفاده از پتانسیل علمی-پژوهشی طرفین جهت بهره گیری از تجارب و ظرفیت ها و امکانات متقابل پژوهشی،  علمی و آموزشی از جمله موارد همکاری طرفین در این تفاهمنامه است.