نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه برپا می‌شود

۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۹ کد : ۴۸۰۲۸ تاپ خبر پژوهشی
نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه به مناسبت «هفته دولت»، از پنجم تا نهم شهریور در محل برج فناوری کرمانشاه برپا می شود.
نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه برپا می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی کرمانشاه، سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" از سوی مقام معظم رهبری، گفت: در همین راستا همزمان با «هفته دولت» نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه برپا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای بیش از 150 محصول واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در فضایی بالغ بر هزار متر مربع در محل برج فناوری استان کرمانشاه عرضه می شود.

آزادی تشریح رسالت و برنامه های پارک علم و فناوری کرمانشاه و توسعه بازار شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور تحت حمایت این مجموعه را از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

وی افزود: تعامل با بخش دولتی جهت رفع نیازهای استان از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه از برگزاری 10 پنل تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های دولتی در بخش جنبی این نمایشگاه خبر داد و افزود: در این پنل ها، شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور نیازهای خود را برای مدیران استان بیان کرده و توانمندی های خود را به آن ها معرفی می کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه زمینه ساز آشنایی مسئولان و مدیران و نیز مردم کرمانشاه با دستاوردهای پارک علم و فناوری کرمانشاه شود.

آزادی خاطرنشان کرد: در روز پایانی نمایشگاه (9 شهریور) بازدید برای عموم آزاد است و در همین راستا از تمام مردم برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می کنیم.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: بازدید عموم از این نمایشگاه منجر به تقویت روحیه خودباوری در جامعه شود.

کلید واژه ها: معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه سیامک آزادی هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان