مدیر ارشد سابق مایکروسافت:

جهاددانشگاهی موقعیت خوبی برای نقش آفرینی در زمینه نوآوری و استارتاپ‌ها دارد

مدیر ارشد سابق مایکروسافت با تاکید بر اینکه نقش استارتاپ ها در نوآوری بسیار کلیدی است، گفت: جهاددانشگاهی موقعیت خوبی برای نقش آفرینی در زمینه نوآوری و استارتاپ‌ها دارد.
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۶ کد : ۴۷۶۹۸ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر آنتونی روانی امروز ۲۷ مرداد ماه، در نشست با موضوع "بهبود بهروه‌وری و افزایش انگیزش در کسب و کارهای دانش بنیان" که در محل سالن شورای سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، افزود: سرمایه گذاری در استارتاپ ها منجر به ایجاد درآمد در جامعه می‌شود.
جهاددانشگاهی موقعیت خوبی برای نقش آفرینی در زمینه نوآوری و استارتاپ‌ها دارد

وی به تفاوت entrepreneurship و کارآفرینی اشاره و تصریح کرد: فرد entrepreneurship فردی است که بسیار متمرکز در فعالیت خود است، همچنین این افراد بسیار منظم می‌باشند و عاشق کار خود هستند و پول برای آنها مهم نیست؛ در حالی که در ایران entrepreneurship را یک کارآفرین می‌دانند. 

این مدیر ارشد سابق مایکروسافت ادامه داد:  عموما محققان در مراکز علمی کشورهای توسعه یافته به دنبال مقاله نویسی نیستند و توانایی و مهارت افراد را در نظر  گرفته و بر روی آن سرمایه گذاری می کنند. 

آنتونی روانی در ادامه معرفی ظرفیت‌های علمی داخلی به خارج از کشور را یکی از ماموریت‌هایی دانست که جهاددانشگاهی می‌تواند بر روی آن متمرکز شود. 

به گزارش ایسنا، این محقق مدیریت کسب و کار در بهره وری با اشاره به اهمیت استارتاپ ها در توسعه، خاطرنشان کرد: این موضوع آنقدر برای فعالان کسب و کار مهم است که حتی برای پیشبرد آن وسایل نقلیه و دیگر لوازم شخصی خود را حتی فروخته و بر روی آن سرمایه گذاری می کنند.