توسط جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی انجام شد؛

ارایه خدمات پزشکی به هنرمند پیشکسوت رضا رویگری

جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به‌طور داوطلبانه و افتخاری، در مسیر فعالیت چندین ساله خود در حوزه سلامت و حفظ کرامت سالمندان و هنرمندان پیشکسوت مسئولیت ارایه خدمات تخصصی پزشکی تشخیصی و درمانی به رضا رویگری را عهده‌دار شد.
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۲ کد : ۴۳۶۰۷ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی به‌طور داوطلبانه و افتخاری، در مسیر فعالیت چندین ساله خود در حوزه سلامت و حفظ کرامت سالمندان و نیز پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تکریم و حمایت از هنرمندان پیشکسوت که سرمایه‌های اجتماعی جامعه‌ محسوب می‌شوند، به‌دنبال اقدام خیرخواهانه روزگذشته جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینمای کشور جهت انتقال هنرمند پیشکسوت و محبوب کشورمان استاد رضا رویگری به منزل، مسئولیت ارایه خدمات تخصصی پزشکی به ایشان اعم از خدمات تشخیصی و درمانی را عهده‌دار شد.
ارایه خدمات پزشکی به هنرمند پیشکسوت رضا رویگری

اولین ویزیت استاد رویگری توسط تیم پزشکی مرکز درمان در منزل (امداد) جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، عصر روز یکشنبه مورخ 18 اردیبهشت همزمان با انتقال ایشان به منزل انجام شد.

مرکز درمان در منزل (امداد) وابسته به جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، با هدف ارایه خدمات عمومی و تخصصی در حوزه‌های مراقبتی و تشخیصی و درمانی، با اولویت سالمندان راه‌اندازی شده و طی سال‌های فعالیت، خدمات شایسته با کیفیت و ارزنده‌ای را با تعرفه‌های مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آحاد جامعه در شهر تهران ارایه کرده است.

کلیه اقشار جامعه به‌ویژه سالمندان و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند خدمات پزشکی این مرکز را به‌صورت غیرحضوری در منزل، با شماره‌گیری 45388 (021)، 88876904 (021) و یا 09202072103 (همراه) به‌صورت شبانه‌روزی دریافت نمایند