رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر اظهار کرد:

همکاری سازمان جوانان هلال احمر با جهاددانشگاهی

۰۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۰ کد : ۳۹۷۵۴ تاپ خبر پژوهشی
رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰، گفت: احساس وجدی که در مجموعه این نمایش گاه حس می‌شد به خاطر توانمندی‌های جهاددانشگاهی بود که با معرفی این نمایشگاه‌ به جوانان می‌توان بازگو کرد که امر "خواستن توانستن است" در حد شعار نبوده و این امر در بخش‌های مختلف نمایشگاه به چشم می‌خورد.
همکاری سازمان جوانان هلال احمر با جهاددانشگاهی

محمد گل‌فشان رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید خود از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی ۱۴۰۰، اظهار کرد: امر «خواستن توانستن است» در حوزه های مختلف این نمایشگاه به چشم می‌خورد. در واقع محققان جهاددانشگاهی با عملکرد و فعالیت‌های خود می‌توانند الگوی بسیاری از دستگاه‌ها باشند.

گل فشان با اشاره به فعالیت‌های این سازمان، ادامه داد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در بسیاری از امور از جمله کارآفرینی که مورد توجه جهاددانشگاهی نیز هست، فعالیت دارد. از این رو می‌توانیم با جهاددانشگاهی در چنین زمینه‌هایی هم افزایی خوبی داشته باشیم تا فعالیت‌هایمان مفیدتر واقع شود. ما قشر عظیم جوانان را در اختیار داریم و می‌توانیم از طریق آموزش به این قشر نیز هم‌افزایی داشته و مفید واقع شویم.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی ۱۴۰۰ از پنجم دی ماه سال جاری تا نهم همین ماه در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگوی تهران دایر است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر #نمایشگاه_دستاوردهای_جهاددانشگاهی1400