بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دستاوردهای جهاددانشگاهی

۰۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۴ کد : ۳۹۶۳۹ تاپ خبر پژوهشی
در دومین روز نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی۱۴۰۰، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه از دستاوردهای این نهاد در حوزه‌های مختلف بازدید کردند.
بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دستاوردهای جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، در دومین روز نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه از دستاوردهای این نهاد در حوزه‌های مختلف بازدید کردند.

دکتر مسلم صالحی نماینده مردم اقلید و عضو کمیسیون اقتصادی، دکتر حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و نماینده مردم زاهدان در مجلس، احمد مرادی نماینده بندرعباس، نائب رییس کمیسیون انرژی، قدرت ا... حمزه نماینده اردل و فارسان، جبارکوچکی نژاد عضو ارشد بودجه مجلس و نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، دکتر بهزاد رحیمی عضو کمیسیون صنایع و نماینده سقز و بانه، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، دکتر سارا فلاحی نماینده مردم ایلام، دکتر غلامرضا منتظری نائب رییس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم گرگان و آق قلا، دکتر محمد سرگزی نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی، ناصر حسینی پور نماینده گچساران از نمایندگانی بودند که در دومین روز نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی از دستاورهای این نهاد بازدید کردند.

نمایشگاه بزرگ جهاددانشگاهی روایتی از نمای نزدیک است که نشان می‌دهد چگونه یک‌نهاد برخاسته از بطن انقلاب اسلامی در جدول پیشرفت کشور و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان، خانه‌های مربوط به خود را با دستاوردها و توانمندی‌هایش پُرکرده است.

کلید واژه ها: جهاددانشگاهی مجلس شورای اسلامی