توسط پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی؛

برگزاری کنفرانس علمی « فیتوتراپی بیماری های اعصاب»

کنفرانس علمی« فیتوتراپی بیماریهای اعصاب» نهم آذرماه توسط پژوهشکده گیاهان دارویی برگزار شد.
۱۳ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۸ کد : ۳۸۶۱۳ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی، در این وبینار که با سخنرانی دکتر فراز مجاب استاد دانشکده داروسازی و عضو انجمن علمی متخصصین علوم دارویی ایران، برگزار شد به گیاهان دارویی موثر بر بیماریهای اعصاب پرداخته شد.
برگزاری کنفرانس علمی « فیتوتراپی بیماری های اعصاب»

وی در این وبینار در حوزه گیاه درمانی بیماری های اعصاب درخصوص آرامبخش ها، محرک های روانی و سایر داروهای سیستم عصبی،توضیحاتی را ارایه داد.

این عضو انجمن علمی در ادامه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی موثر بر بیماری های اعصاب را برشمرد که از این گیاهان می توان به جینگکو، بوزیدان، کندر، گل راعی، شمعدانی عطری، زعفران، بادرنجبویه، کوله خاص، بشقابی، سنبل الطیب، گل ساعتی، رازک، بابونه آلمانی، بابونه گاوی و ....  اشاره کرد.

در این وبینار که دارای امتیاز بازآموزی بوده و با مجوز اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور از زیر مجموعه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید، آخرین یافته های علمی مربوط به این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

مخاطبان این دوره پزشکان عمومی، داروسازان و متخصصان طب سنتی بودند و این دوره به صورت مجازی و آنلاین بر بستر آموزش های مجازی جهاددانشگاهی (امجد) برگزارگردیده ودر انتهای برنامه فایل پاورپوینت ارائه شده و فیلم ضبط شده برنامه نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان، شرکت کنندگان دوره به مدت 72 ساعت فرصت داده شد تا در آزمون آنلاین پایان دوره شرکت نمایند و با پاسخ صحیح به 70 درصد سوالات بتوانند امتیاز بازآموزی دوره را کسب نمایند.