در چهارصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای علمی جهاددانشگاهی انجام گرفت؛

بررسی سیاست‌ها و اهداف حوزه پشتیبانی و مدیریت منابع در برنامه هفتم توسعه جهاددانشگاهی

چهارصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای علمی جهاددانشگاهی باهدف بررسی سیاست‌ها و اهداف حوزه پشتیبانی و مدیریت منابع در برنامه هفتم توسعه این نهاد برگزار شد.
۱۰ آذر ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۳ کد : ۳۸۵۶۰ تاپ خبر پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، چهارصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای علمی جهاددانشگاهی با حضور اکثریت اعضا و با دستور جلسه بررسی سیاست‌ها و اهداف حوزه پشتیبانی و مدیریت منابع در برنامه هفتم توسعه جهاددانشگاهی ۶ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد.
بررسی سیاست‌ها و اهداف حوزه پشتیبانی و مدیریت منابع در برنامه هفتم توسعه جهاددانشگاهی

در ابتدای این جلسه دکتر محمدرضا پور عابدی معاون پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی از زحمات دکتر مهدی باصولی معاون هماهنگی و امورمجلس و همکارانشان در پیشبرد فرآیندهای مرتبط با بررسی سیاست‌ها و اهداف حوزه‌های مختلف جهاددانشگاهی در برنامه هفتم تشکر کرد.
در ادامه دکتر باصولی به‌عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی به ارایه گزارشی از سیاست‌های این معاونت در برنامه هفتم توسعه جهاددانشگاهی پرداخت.
در ادامه سیاست‌های مطرح‌شده همچون ارتقاء انگیزه شغلی و افزایش رضایتمندی اعضا، بهینه‌سازی ساختاروتشکیلات ، ارتقاء چابکی و انعطاف‌پذیری سازمان ، بهبود مستمر فرآیندها ، ارتقاء نظام جذب ، نگهداشت و توسعه منابع انسانی متناسب بافرهنگی سازمانی جهاددانشگاهی و توجه به کارآمدی اعضا موردبحث و بررسی بیشتر اعضا قرار گرفت.
گفتنی است، ارائه اهداف و سنجه‌های برنامه هفتم توسعه حوزه پشتیبانی و مدیریت منابع به جلسه آینده موکول شد.