به همت جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران؛

مدارس تابستانه تخصصی «داده کاوی سلامت» و «تجهیزات پزشکی» برگزار می‌شود

مرکز خدمات تخصصی انفورماتیک سلامت جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران اولین مدرسه‌های تابستانه تخصصی «داده کاوی سلامت» و «تجهیزات پزشکی» را با حضور اساتید مجرب برگزار می کند.
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۳ کد : ۳۳۸۴۴ پژوهشی
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران، دانشجویان رشته های فنی مهندسی، علوم پزشکی و سایر علاقه‌مندان با حضور در این‌ کارگاه‌ها گواهینامه معتبر و قابل ترجمه دریافت خواهند کرد.
مدارس تابستانه تخصصی «داده کاوی سلامت» و «تجهیزات پزشکی» برگزار می‌شود

مدرسه‌ تابستانی «داده کاوی سلامت» با حضور اساتید دکتر روشن پور، دکتر حاجی پور، دکتر مطلبی، مهندس فاتح و سخنرانی ویژه دکتر پورنیک از نیمه مرداد ماه در روزهای پنج شنبه و جمعه به مدت ۳۶ ساعت برگزار خواهد شد.

سرفصل های این دوره مبانی داده کاوی سلامت، چشم اندازهای پزشکی نوین در عصر داده ها، مدیریت و چالش های ثبت صحیح داده ها در حوزه سلامت، تحلیل و پردازش داده ها در SPSS و داده کاوی سلامت در پایتون است.

مدرسه‌ تابستانی «تجهیزات پزشکی» نیز با حضور اساتید دکتر دیاریان، دکتر شیرکوند، مهندس نوائی و مهندس رسولی از نیمه مرداد ماه در روزهای پنج شنبه و جمعه به مدت ۶۰ ساعت برگزار خواهد شد.

سرفصل های این دوره شامل مبانی و مقدمات، مروری بر تجهیزات پزشکی عمومی بیمارستانی و کلینیک‌های پزشکی، مروری بر دستگاه های تصویر برداری پزشکی (سخت افزار و نرم‌افزار)، مبانی لیزر و کاربردهای آن در مهندسی پزشکی و مدیریت نگهداری و رفع عیوب تجهیزات پزشکی می شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  ۰۹۳۸۰۳۸۲۶۱۲ تماس حاصل کنند.

اخبار این رویدادها علاوه بر سایت جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در کانال تلگرامی مرکز خدمات انفوماتیک به نشانی acecr_informatic در دسترس خواهد بود.